Kontakt i zakres usług
Kontakt z serwisem
telefon: (+48) 77 400 40 30
telefon: (+48) 77 400 40 38
tel. kom.: (+48) 604 139 427
fax: (+48) 77 416 23 48
e-mail:
serwis@meprozet.com.pl
Serwis produktów w okresie gwarancyjnym (nieodpłatnie)
W przypadku nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń należy złożyć na adres firmy reklamację w formie pisemnej. Przedmiotowa korespondencja powinna zawierać:
- opis stwierdzanych uszkodzeń lub nieprawidłowości w pracy
- kopię ważnej karty gwarancyjnej
- nazwę i adres użytkownika
- dane osobowe do kontaktu robocze
Po ustaleniu zasadności reklamacji firma (gwarant) przystąpi do usunięcia usterek, naprawy lub wymiany urządzeń (jego elementów) na wolne od wad w terminie możliwie najkrótszym.
Uprawniony z gwarancji powinien dostarczyć urządzenie do serwisu fabrycznego w siedzibie firmy w Brzegu na nasz koszt korzystając wyłącznie z usług firmy kurierskiej DHL .
Zamawianie usługi przewozowej jest dostępne przez telefon Contact Center DHL - tel. 42 6 345 345 . W dokumencie przewozowym przywołać bezwzględnie nasz numer klienta DHL 1209730 .
Użytkownik na własny koszt dokonuje demontażu i czyszczenia urządzeń przewidzianych do wysyłki. Przedmiotowe urządzenia powinny spełniać podstawowe warunki higieny i być w opakowaniu zabezpieczającym przed powstaniem uszkodzeń w trakcie transportu.
Umowny okres gwarancyjny określony dla urządzeń automatycznie ulega wydłużeniu o czas trwania usługi gwarancyjnej ustalany od daty zgłoszenia reklamacji do daty usunięcia usterek.
Warunki gwarancji na urządzenia
Warunki gwarancji będące integralną częścią
Kart Gwarancyjnych
na urządzenia zamieszczono w witrynie –
kliknij odnośnik z prawej strony
.
Serwis produktów w okresie pogwarancyjnym (odpłatnie)
W przypadku zainteresowania usługą remontową w zakresie napraw przepompowni ścieków prosimy o kontakt roboczy celem ustalenia stosownej procedury oględzin obiektu, kosztorysowania i wykonania prac.
W przypadku zamiaru naprawy pozostałych urządzeń, tj. pomp i mieszadeł, należy je dostarczyć do firmy na własny koszt wraz z formalnym zleceniem wykonania remontu.
Zlecenie powinno zawierać opis stwierdzanych uszkodzeń lub nieprawidłowości w pracy.
Po zdemontowaniu urządzeń zostanie określony zakres i koszt remontu. Po akceptacji oferty cenowej urządzenia będą naprawiane. W przypadku braku akceptacji oferty urządzenia zostaną odesłane do firmy nadawcy wraz z fakturą za koszt demontażu i wykonania kalkulacji.